Millenier generasjonen (1980-95)

Category: By Amalie

Jeg syntes artikkelen var interessant, litt rar og litt overdreven til tider.

Det som sto om at millennier generasjonen er blitt veldig avhengig av teknologi tror jeg er veldig riktig, og jeg tror at når man er vant til å benytte seg av all teknologien i hverdagen for å gjøre ting som å kommunisere, lete etter informasjon og oppdatere seg på forskjellige fronter kan det gjøre at når man ikke har tilgang på de samme midlene kan man med det første bli litt apatisk eller tiltaksløs.

Mye av det som står om millennialsene er veldig dømmende, og jeg synes de putter folk i bås. Den sier at vi forventer å få lederstilling etter første uke og forteller at vi er blitt oppdratt på den og den måten. Noe jeg mener er ganske overdrevent, og jeg kjenner jeg ikke meg igjen i det som er skrevet.

 

0 comments so far.

Something to say?